keskiviikko 26. huhtikuuta 2017

Esittely, Pii Topio



Hei, olen Pii Topio ja olen harrastanut kirjansidontaa kymmenisen vuotta. Kun harrastus alkoi käydä vakavammaksi, kävin kirjansitojan kisällitutkinnon. Innostuin sitten jatkamaan vielä mestarikurssille. Ammattitaitoani käytän omassa yrityksessäni, sekä vedän mm. Omnian Olarin toimipisteessä kirjansidonta-aiheisia kursseja.

Korjaan ja teen uusia kirjoja asiakkaan toiveiden mukaisesti, niin tyhjiä (kuten päiväkirjat, vieraskirjat ym.) kuin valmiista teksteistä.

Voit lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen pii.topio(at)gmail.com.

Täällä minulla on myös blogi, jonne laitan omia töitäni ja omia ohjevideoitani.

Minulla on myös kauppa, jossa myyn mm. palapelejä, koivu- ja viikinkityylisiä astioita ym. Myöhemmin sinne on myös tulossa käsinsidottuja kirjoja.

Facebook sivuni, jolla on kaikenlaisia ohjeita on täällä. Kaikki aihealueet löydät suoraan helposti täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti